Sunday, December 25, 2011

Pre-Wedding Photoshoot

Assalamualaikum...hai semua fan aku!!! Hai...nak sign otograp?? Meh sini...meh sini...tonyoh2 sikit ye....*bajet fofular le tuh* Erkkk...okay,xyah ko nak cot cet bebanyak k monyet! *hambik kau* Malam ni aku nak hapdet pasal photoshoot prewedding. Sape?? Aku ke?? Ye ke? *gambar dah kantoi x sedar2 lagi ke monyet??* Hahaha...*gelak gatai*

Sebenarnya nie saje2 nye photoshoot. Aku bagi gempak la sket tajuk tu...hahaha...biar korang tersedak ikan bilis sket ye x? *ade ke camtue...x pon!* Okay, cakap panjang pun xde guna kan apa kata korang cuci mata guna sabun *erk??* tengok gambar2 kat bawah nie la...ye...ye...aku tau aku burok...xyah cakap2 belakang *sembunyik bawah meja*

Kejadian Kes : Pantai Belawai, Sarawak
Masa Kes : 4-6 petang
Tarikh Kes : 1 Oktober 2011 *ptuiii! gambaq lama noooo!*
Photographer : A'A Pic Vintage

Layan je la aku yang comel ni ye...*erk??*


menung kat sape tu cik Z oiii??

bajet santek sangat! =p

ooohhh! aku la jelitawan *ayat nak makan penampo!*

tiang ni x mampu tahan berat haku...cepat2 abg kemere snap!

owh...senta hati ku! *gatai la tue*

angkat kain sebab kasi santeq ye *ko pendek kan??*

bajet ombak rindu nye cite....huhuhu

ewh...ape dalam air tue?? bg kemeremen...snap cepat!

aku pasni nak terjun dalam air nie...kot2 jumpa harta karun...kayo pok cik!

lebarkan kainmu!!! *erk??*

ye...itulah gaya puteri yg x berapa nak puteri! *perasan...minta sepak!*

aku cinta kau! *geli telinga? geli mata? xyah geli dulu...banyak lagi nie...*

abg xdak duit beli cincin...bagi bunga tepi jalan boleh yang?? *tengok dek buah hati ni mati aku!*

menanti dan terus menanti...*serius la plak dah......*

aku juga menantimu di atas ni oiiii....*hahaha...x pakai selipar ye bang?? ~ ye la sbb abg pakai baju ape!* erk?? sepak banyak2!!! yarghhhh!!!

okay...masih menanti...

owh...tidak! gambar ni perlu senset sikit yerrrr...

aku : bg...jom la mandi laut!
abg : xyah...skirt tu leh jadi pelampung t...
aku : nak jugak!!! jom arrr...*tarik2 tangan*
abg : ok! nak mandi kena pakai bikini!
aku : nak tampo berapa % nie bg??

*ayat tipu semata2*

ni jugak perlu senset ye abg kemeremen! hahaha

abg : lari cepat!
aku : nak p mana??
abg : nak p jumpa tok kadi!
aku : awh jom! *lari dulu...lagi cepat dr abg!* hihihhiihih...*merenyam!*

sama2 jalan dah puas lari-larian kan....

cakap apa lagi nih?? x letih2 ke cakap je??


ewh...jalan lagi dah??

eeepppppp!!! ape pegang2?? x lari cik abg tue! *ade yg nak kena hempuk nie*

abg : ape pandang2?? nak datang sini arrr!

aku : hah! dah datang! apesal tengok kat lain?? alaaaa...takut le tuh!

errr...sampai di sini cara celoteh biskut bergolek malam ni ye...xyah panjang2 sangat t korang buhsan lak! Ok, BM SPM aku x bagus sangat...A1 je...*yang sakit hati sepak la haku!* hahaha...cakap omputeh apetah lagi kan?? hihihihi...ni je gambo yg ade...t ade req nak gambo lagi boleh la photoshoot g...;) FREE ape!

timo kaceh kepada yg terlibat secara langsung & x langsung dalam menjayakan photoshoot nih! *macam dapat hamper besar lak cakap camtuh*

p/s : kepada yg sakit mata jangan tengok ye....komen sket untuk haku yg cumil nih! ;))

2 Biskut bergolek:

Post a Comment

Biskut Bergolek Sedang Bercakap?