Wednesday, January 9, 2013

Rancangan Pengajaran Tahunan

Assalamualaikum...post ni khas untuk para guru prasekolah, bakal guru prasekolah. Ok, kat sini sy ada attchkan beberapa contoh dalam RPT 2013 yg dah saya buat. Sebab hari tu ada yang bagitau gambar kat preschool shop tu x jelas sangat. Jadi saya attchkan kat sini supaya senang nak tengok

Apa yang best nya pasal RPT 2013 ni??

* xperlu susah2 lagi nak buat...boleh beli je
* colourfull...kemas je
* da 2 format iaitu WORD (boleh edit) PDF (print je terus...kemas & menarik)
* dari tema 1 hingga 42
* ikut KSPK
* sangat sesuai terutamanya untuk yg nak berpraktikum tu.

Gambar seperti di bawah ni ye...








Ni adalah bahan yg sy buat sendiri hasil daripada bantuan 2 guru praktikum saya iaitu Cikgu Kasmawaty (SK Sibu Jaya) & Cikgu Hayati (SK Sg Durin) ms thn 2012 dulu la. 2 mentor ni sangat berjasa bantu saya dengan bimbingan buku RPT dia org. Atas tu adalah sedikit gambaran daripada keseluruhan RPT. Ada 296 muka surat semuanya. Berminat?? PM saya d FB. Harga Rm30. Ada yg tanya, "Mahalnya??" Sy jawab senang je. "Usaha untuk buat ni bersengkang mata tu dah cukup. Sy cuma buat utk diri & org yg nak boleh beli. X ada paksaan." Semudah ABC...*mudah ke ABC??*

Kat bawah ni pulak adalah 2 buku rujukan tu. 





p/s : Ouh guruku...halalkan segala ilmu yg telah kalian berikan padaku...Tq so much! Love u 2! ;)

11 Biskut bergolek:

Anonymous said...

kalau ada yang utk matematik bgtau ye hehe

Anonymous said...

camne nk order

jamila said...

Rpt utk tahun 2014 ada x.. kalu ada nak beli?

Anonymous said...

Hi cam mna nak beli..

Anonymous said...

Salam nk tanyer ade jual lg tak rpt ni?

ina said...

Mcmana nak dptkan rpt ni?

Unknown said...

fb nama apa????

Unknown said...

fb nama ap???

Unknown said...

Boleh tak bagi phone no,senang utk dihubungi. Saya berminat nak beli



Unknown said...

Boleh bagi phone no,saya berminat nak beli

Anonymous said...

salam. sy berminat untuk beli. masih ada stok lagi? boleh reply ke no sy 0172152508

Post a Comment

Biskut Bergolek Sedang Bercakap?