Wednesday, July 18, 2012

"P" Oh "P"

Assalamualaikum...

Tak terasa dah 2 tahun dah usia dia. Dalam masa 2 tahun tu jugak la macam2 yg cik Biskut buat dengan dia. Nasib la x sampai menyebabkan dia ditarik daripada cik Biskut. Kalo x umpama macam tempang la kaki cik Biskut nih....

mana x nye, tanpa benda ni sape2 yg ada 'kaki beroda tu xleh nak guna tau...hihihihi...hari ni cik Biskut p renew lesen la. Kebetulan plak hari ni x busy, so mintak tolong la kat Mr Roti bawak p JPJ. Sorie Mr Roti...banyak menyusahkan...terpaksa lak ganti 2 hours masa keje tu & balik lewat malam...btw i lop u haaa...jangan marah2 tau!

okay...gambar skema tapi comelll...sila jangan saket ati taw! =p


Seronok sangat bila dah renew. Cik Biskut renew 3 tahun sekali. Ewh, rupanya renew sekarang x guna tarikh lama lagi dah guna tarikh bebday. Ye la bagi memudahkan orang2 yang hilang ingatan pasai renew lesen ni merenew lesen...atau yg buat2 hilang ingatan tue...hihihihi...gumbira tau!

p/s : hati rasa gumbira! lalalala...tolong cik Biskut kumpol duit kawen bolehhh? Click salah satu je ^_^
Tempat Terbaik Untuk Honeymoon   
Guna MAS/AirAsia untuk Pergi Honeymoon?? 
 Jumpa Artis Mana Masa Honeymoon??

2 Biskut bergolek:

elyna mirsada said...

hurm..kita br abis P bulan jan thn nie..

Miss Z @ Si Biskut Rangup said...

@elyna mirsada awal la dr saya punya...hihihih...tp seronok gak kan dpt lesen full dah ^_^

Post a Comment

Biskut Bergolek Sedang Bercakap?