Monday, December 19, 2011

Comel Macam Patung!

Ish....bukak je pak cik google, cik biskut telah bersemuka *suka hati aku je* dengan seorang mayarian *lagi sesuka hati aku*...hahahaha...xde la. Dok asyik mencangok depan lappy tercayang ni biskut terjumpa satu gambar yang superb! Memang superb! Nak tau kenapa biskut kata superb?? Haaa....korang mesti tengok sendiri baru korang percaya kenapa biskut kata superb....Masya Allah...*baru ade bunyik cam melayu sket* =p Layan je ape yang biskut jamu untuk korang ye...:)
tanteq kan....eeee...kalo biskut ade rope cenggini ayu mak aih! hahaha...memang rasanya boypren biskut pun makan ati slalu le gamaknya nengok mata2 juling memandang kat biskut ye dak? Hihihihi....

mak tite tate...oyang tanteq mcm ni banyak org sukeeee....*boboy* hahaha
haaa....kalau nak tau, nama dia ni...Wang Jiayun. Dia ni orang Korea tau. Hihihi...nape? Ade yang minat orea ke kat sini?? Budak ni memang popular apa lagi lepas semua pic dia tersebar kat tenet. X caya cer google...cer google, mesti korang jumpa punye la! *gigit jari sebab name kite xde* Tinggi 164cm...*kite 155 jerk* berat pulak 42kg...* iye...iye...xyah ngumpat...kite berat lagi 8kg dari die...urghhhh!!! menci!  


tapi kan...kalo biskut tanteq macam dia ni...biskut takut tau. Ye la dah kite ni tanteq kan. Mesti ramai je la yang terkejar-kejar kat kite kan. Wei...jangan nak ngutok...biskut bukan kata biskut la...juz maksud biskut dia ni. Haaa...x kira la lelaki ke perempuan ke....mesti ada yang suka nengok, mesti ade yang x. Kalau suka tu xpe la jugak kan. Tapi kalau yang x suke? Tak ke naya kalau tiba-tiba disimbah asid kat kite...haaaa...nauzubillah je la ye. Biskut x le mintak semua tu jadi kan. Tapi walaupun rope kite ni xde la tanteq macam dia ni, tapi ingat kite tetap perlu bersyukur. Sebabnya, manusia kat dunia ni Allah jadikan bermacam-macam. Haa...mesti ada kelebihan di dalam setiap diri kita. Jadi x yah nak ngengade kata "eh, dia tanteq, kite x" ..."xpela...awak tu tanteq...xyah arr geng kite x tanteq ni" JANGAN! Bersyukur atas kurniaan-Nya. Mana tau satu hari nanti keistimewaan kite yg kite x tau tu la yang boleh menolong kite :)

p/s : kalo biskut tanteq macam ni nak x boypren biskut ngan biskut ye?? hihihihihhi...


5 Biskut bergolek:

Mieyna said...

mcm barbie doll jak... kedak scary ada juak nganya

Miss Z @ Si Biskut Rangup said...

@Mieyna
ya la...bena ya aie...tp mun cantik glak mcm tok bahaya juak ewh...mala knk kepong jak2...hihihih

Amin Yagami said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
nose bleed tp saya like

Amin Yagami said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh nose bleed tp saya like

Amin Yagami said...

nama apa dia ni

Post a Comment

Biskut Bergolek Sedang Bercakap?